Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

Raadplaatje

in Ditjes en datjes

Gestart door Hans Reints, 22 november 2009 20:13

Vorige topic - Volgende topic

Martijn HITV

wilde gok,
Profen?
-Martijn

Benelux795

Goeie wilde gok ;D hoe gevonden?
De groeten! Vincent

Arlbergbahn...?
Bf Kibronn

spoorzeven

Had ik het wel goed ontleed in ieder geval, maar dus niet gevonden.
Groet, Frank

Martijn HITV

Citaat van: Benelux795 op  3 juli 2024 11:57
Goeie wilde gok ;D hoe gevonden?

wat rond gezocht, leek er op dacht ik. kon niet echt iets beter kunnen vinden. dus ik maak maar een wilde gok, ik het slechtste geval kunnen jullie lachen, en in het beste geval heb ik gelijk :D
-Martijn

Martijn HITV

goed: welke halte is dit?

-Martijn

spoorzeven

Wuppertal Ohligsmühle
Groet, Frank

Benelux795

@Martijn HITV: officieel is er overigens nog geen bevestiging dat je antwoord goed was...  Voor de netheid volgende keer afwachten :angel:
De groeten! Vincent

Arlbergbahn...?
Bf Kibronn

Martijn HITV

Citaat van: Benelux795 op  3 juli 2024 13:49
@Martijn HITV: officieel is er overigens nog geen bevestiging dat je antwoord goed was...  Voor de netheid volgende keer afwachten :angel:

owh ja ik zie het, ik raakte in de war met jouw berichtje dat je zei dat het goed was, mijn oprechte excuses
-Martijn

grossraumwagen

Ik kan iedereen geruststellen, Profen is inderdaad correct.
@Martijn: Excuses aanvaard.

Foto uit de tijd dat je elkaar met een Fernsprecher ipv een Handy belde:

Het station op het - ietwat overhaast geplaatste :) - raadplaatje van Martijn heet(te) Ohligsmühle Stadthalle, inmiddels zelfs Ohligsmühle Historische Stadthalle

https://www.photosacg.com/REPORTACG/Europe/Allemagne/Wuppertal/index.html#img=Lunen_14-10-26_255.jpg
https://www.radiowuppertal.de/artikel/kritik-wegen-getoeteter-spinnen-in-schwebebahn-stationen-1109913.html

Mispoes

Citaat van: V200-G2000 op 13 juni 2024 16:38
Vincent heeft de beurt aan Mispoes gegeven. Dus we wachten nu op een nieuwe raadplaat van de huiskat.

Mijn excuses, ik heb na het raden niet meer gekeken in dit topic tot... zojuist. Gelukkig had ik het fout. :angel:
Het was niet mijn bedoeling de boel onnodig op te houden... :-[
Das Pausenbrot schmiert Westfalen mir.

grossraumwagen

Zo te zien staat de Raadplaat even op 'pauze'.

Martijn mag nog zeggen wat het goede antwoord is, ofschoon m.i. wel voldoende aannemelijk gemaakt is dat Ohligsmühle (al dan niet met toevoeging (Historische) Stadthalle) correct is.

In dat geval mag Frank (spoorzeven) een nieuwe raadplaat plaatsen.