Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

Station Roosendaal in N

in Al het andere!

Gestart door Jos001, 20 juli 2009 22:24

Vorige topic - Volgende topic

Rick 91

Prachtig gemaakt Jos! Het is N, maar het is nog steeds een enorm gebouw.  :o

Gr. Rick

Johan Schalken

Geweldig mooi model geworden..!!  (y)

Bouwe

Floris Dilz

wow. Dat is een knap ziekelijk apparaat geworden zeg! goed werk, chef!

Jos001

Dank voor alle mooie woorden heren  :)

Groetjes,
Jos
N-spoor, digitaal met TC
G-spoor, digitaal met LGB-MZS

grove den

Jos,

Schitterend!!
Het lijkt me echt monnikenwerk geweest te zijn en een grote portie engelen geduld en doorzettingsvermogen!
Jos
natuurlijk kunstboompjes
http://mbbgroveden.com/

Christoph

Zo, nu is het al een poosje stil in dit draadje. En dan komt dit ineens langs, Roosendaal is gereed.  (y)

Ziet er perfekt uit, wat wordt nu het volgende project? maak een linkje naar een nieuw draadje dan is deze makkelijker te vinden  ;D

Groeten,

Christoph

Anoniem

Citaat van: Christoph op 10 januari 2011 19:59
wat wordt nu het volgende project?

Het emplacement natuurlijk ;D ;D.

Jos001

Bijna goed Wesley  ;)
De perrons staan op nr 1, het emplacement, seinhuis en gebouw op kopse kant perron 1 wil ik eigenlijk ook allemaal nog  ;D

Groetjes,
Jos
N-spoor, digitaal met TC

Anoniem

Het héle emplacement :o ? Ben je er wel eens geweest? Da's best groot hoor ;D :P.

THSfan

Jos, je hebt een super bouwwerk neergezet!
Ben benieuwd hoe het eruit gaat zien op je modelbaan met het emplacement erbij en de rest wat erbij hoort.
Wanneer begin je aan de bovenbouw van je baan? :P

Groeten,
Oscar
Als je heel erg je best doet om ergens in te falen en je slaagt daarin, wat heb je dan gedaan?

Jos001

@Wesley: Ja, ik ben er heel vaak geweest. Ik wil proberen de essentie van het sporenplan neer te leggen waardoor het toch herkend word als zijnde het emplacement.

@Oscar: Ik wou dat ik het wist, door al dat werken heb ik gewoon te weinig tijd  ;D ;D

Groetjes,
Jos
N-spoor, digitaal met TC

Anoniem

Citaat van: Jos001 op 12 januari 2011 19:09
@Wesley: Ja, ik ben er heel vaak geweest.

Daar ging ik wel vanuit ja ;D.

Jos001

De volgende uitdaging is de perrons. Ik had perronplaten in N besteld, maar helaas ging er een plotter kapot.
Dus moest ik een nieuwe list verzinnen.
Ik heb bij Piet Peetoom plaatjes met een Nederlands stoeptegelmotief in N gekocht en ben daarmee aan het snijden gegaan om het juiste verband in de tegels te krijgen.
Vanaf de perronrand eerst een rij volle tegels, dan de halve witte tegels en 2,5 tegel verder de tegels voor slechtzienden.
Daarna heb ik me aan het resingieten gewaagd  :D
Een mal van siliconenrubber gemaakt en daarna gegoten.
Het resultaat leek er niet slecht uit te zien, maar het is zo klein dat ik er eerst maar als proef een stukje met verf bewerkt heb om te zien of het echt wat geworden is.

Het resultaat zie je hieronder. Ik ben niet ontevreden   ;)

Groetjes,
Jos
N-spoor, digitaal met TC