Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

Nieuwe bome, verse nieuwe bome!!!

in Al het andere!

Gestart door grove den, 10 september 2008 21:49

Vorige topic - Volgende topic

grove den

Bomen!.... verse nieuwe bomen!!
heb geprobeerd dit keer om 2 dennenbomen, in HO,  te maken( soort Abies) ze zijn nog een beetje aan de kleine kant maar het begin is er!
Volgende zullen uitgevoerd worden met een langer stam en wat dooie takken eraan alsof de rest erom heen omgekapt is..

Jos
natuurlijk kunstboompjes
http://mbbgroveden.com/

eric den boer

is dit echt bos of.... :o ...wauw...

ken je ook geldboompjes maken ;D ;D

eric

HuubvG

@Jos, de titel deed vermoeden dat het om een oogst van verse teloxis aristata oftewel zeeschuim ging (ik zei de ***), maar dit zijn echte bomen! En jij heb ze gemaakt. Mooi gedaan weer hoor.

@Eric, ze zijn vast hun gewicht in euro's waard.
Oude Fleischmann treinen vanaf 1962, Train Jaune vanaf 2002 en nog wat knutselplannen

Ed K.

Jos, als jij ooit een workshop bomen maken geeft, zit ik vooraan, kannone wat mooi.

Gr. Ed
NS 1930/1958 Stoom en Diesel H0, DCC, MultiMaus, S88ExpressNetLi, Koploper. Lid MSC Zutphen

Sander

En ik zit dan naast Ed...

Complimenten!!

mvg,
Sander
mvg,
Sander

Patrick Pontier

Dat gaat dringen worden op de eerste rij :P

Prachtig

Groeten,
Patrick

Henry Visser

Dion

groetjes Dion

mmhajvth

Danm!!!!  :o
Is daar nog een plekkie vrij op de eerte rij, of mag ik op schoot?!  ;D
Nee die bomen zijn echt fenomenaal!
Ik moet daar echt eens voor gaan zitten, want ergens hier op het forum heb je toch al eens uitgelegd hoe dat moet.
Ook in N werkt dat zo?

m.v.g.

Mark
love to build realistic     let's be kind.

Gerhard Overweg

:o jeeeemig die is gaaf die hele diorama ..schitterend...ik neem een krukje mee om achter de eerste rij te staan!..kan ik mooi alles van bovenaf bekijken  ;D

Gr. Gerhard

Marc tramt

We huren CarrĂ© af..  ;D
Fraai zeg! Als ik aan de bomen-fase toe ben ga ik je werkomschrijving ook eens uitproberen.
No dress rehearsel, this is our life.

mmhajvth

Wie kan die "hoe maak ik een boom" uitleg van Jos nog een keertje linken Want ik kan 'm niet meer vinden  :-[  :-[

m.v.g.

Mark

JaJo

Groet Jaap
Duits/NL, Spoor-0 en Spoor-1.Tijdperk II en III.
http://www.modeltreinbaan.nl

Chris

En toch, een echte live workshop blijft bij mij hoog op de verlanglijst staan......

mmhajvth

Dankje Jaap!

Ik had die 2e in mijn gedachte maar die eerste zal ik ook nog eens goed doornemen  :)

@ Chris
Op dat punt hebben wij dan de zelfde verlanglijst  ;)

m.v.g.

Mark