Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

Doel: 250,00
Donaties: 136,00
Per saldo: -114,00

22 juni modelspoorbeurs Houten

in Beurzen

Gestart door Seinhuis, 10 juni 2024 22:47

Vorige topic - Volgende topic

class 37

De Beurs in Houten is nu eenmaal de grootste die er is als ik lees dat hij volgend jaar met 2 keer verminderd wordt begrijp ik dat best,Iedere 2 maanden is best veel en daardoor zie je vaak hetzelfde aanbod liggen,Wat mij wel opvalt is dat er in het verleden meer particuliere verkopers waren nu veel meer handelaren en winkels.Om Martin van DTS zijn verhaal te onderbouwen ik verzamel engelse treinen in N maar ook in de UK zijn winkels die soms pas na 2 of 3 jaar hun aangekondigde modellen kunnen leveren voor intekenen wordt geadviseerd maar wanneer een model komt?dat is voor de verzamelaar ook niet te doen wel al verplichten te kopen maar wanneer het komt?ik zelf teken nooit in dan maar kopen als een model er is maar voor een winkel is dit natuurlijk een moeilijk in te schatten investering en begrijpelijk dat je dan kiest voor minder voorraad (y)
British Rail diesel Fan

Martin Domburg

Afnameplicht heeft in NL geen nut. Je bent wettelijk beschermd je online aankoop binnen 14 dagen te mogen annuleren zonder opgaaf van reden. In feite zou je dus gelijk na afname het product mogen retourneren op kosten van de verkoper......

Een aanbetaling vragen is slimmer, maar dan speel je als ondernemer een paar jaar voor bank.... Vind de boekhouder ook erg leuk  ;D

Of dat in de UK ook zo is na de Brexit, geen idee.
Er was eens een klein vogeltje, die ging......wat was je vraag ook alweer?

Vroeger

Ik begrijp de keuze van Martin helemaal.
Wat betreft Houten is altijd een uitje lekker zoeken meestal blijft er wel iets aan je hand plakken.
En Kees ik heb een vermoeden wie die andere idioot is.
Ik denk ondergetekende.
Ik hoop nog vele jaren naar Houten te kunnen gaan en ook dat Martin heel veel schik blijft houden wat hij is wegens het modelspoor virus een winkelier geworden.

Groetjes Michiel

KNed

Citaat van: Sander Fondse op 25 juni 2024 12:54
Ondanks alle punten met Houten, ook het feit dat volgend jaar er weer 2 minder worden georganiseerd.

Dat klopt niet helemaal, of is net hoe je het bekijkt. In 2025 1 beurs minder dan 2024 (juni). De januari beurs gaat ook niet door maar die ging in 2024 ook al niet door.
https://www.modelspoorbeurs.nl/?view=article&id=84:agenda-2024-2025&catid=2

Koen
H0: Periode: 1980-heden, vooral NL, 3-rail digitaal | LGB
Beheerder van: NL in Model | modelspooradressen | Marklin dipswitch