Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

PB Models, korte info.

in Al het andere!

Gestart door PBModels, 24 mei 2024 15:05

Vorige topic - Volgende topic

PBModels

Door het wegvallen van mijn partner Joost van Ginneken 13 april jongstleden lopen wij op een aantal zaken achter.
Joost was een van de belangrijke schakels binnen PB Models en die is nu geheel onverwacht weggevallen.

Zeker als het gaat om het gehele online verhaal.

Hierdoor moeten wij zeer veel zaken oppakken en afstemmen.

Klanten die sinds 13 april betalingen hebben gedaan krijgen volgende week hun bestelling thuisgestuurd.
Klanten die een bestelling hebben gedaan en nog geen betaallink hebben ontvangen, krijgen in de loop van de komende weken daar een reactie op.

Heeft u een ticket openstaan? Ook deze zal in de komende weken worden beantwoord.

De shop op www.pbmodels.nl ligt op dit moment in storing.

Wij proberen dit zo spoedig mogelijk weer online te krijgen, maar heeft u reeds bestellingen staan, deze staan veilig en worden door ons verwerkt.
Via onze mailing hoop ik u volgende week weer van informatie te voorzien.
Zodat klanten met een nieuwsbrief abonnement ook weer op de hoogte worden gehouden.

Tot zover,

Chris van Diesen
PB Models.

Ik plaats deze info hier omdat onze nieuwsbrief op dit moment nog offline is en ik alleen informatie kan delen via facebook op dit moment.
Ik hoop dat moderators en bestuur zich hier nu even in kunnen vinden.
Het was even door buffelen.

Cor--24

Bedankt voor de info. Ik hoop, dat jullie - zonder Joost te vergeten - de zaak weer op rolletjes krijgen.
Mvg.

Cor