Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

Testbericht: het is bekend dat de zoekfunctie nog niet perfect werkt, er moet een  nieuwe index opgebouwd worden.

Geprul in nul, het vergeten eendje

in Al het andere!

Gestart door Marco EB, 19 september 2023 08:57

Vorige topic - Volgende topic

Marco EB

Het was maar een oefening om te kijken hoe met de verfjes en pigmenten te werken.
Het was een simpel en goedkoop bouwdoosje wat in detail veel te wensen overlaat, maar prima geschikt is om goedkoop te kliederen.
Het eendje komt toch op een spoor 0 module van een vriend van mij, ergens achter een struik, dus details zie je dan niet, maar de contouren van een roestige eend vallen dan op.

Heb nog zo'n goedkope Heller bouwdoos voor een Citroën DS
Heller heeft meer van die 1 op 43 Franse wagen bouwdozen, slecht gedetailleerd, simpel te bouwen, maar wel leuk om een autokerkhof van te maken.
Muurtje en struiken er voor wat bomen er doorheen laten groeien. 0 Kan je veel mooier aan kleden dan in H0 of N.

Maar ik heb geen spoor 0.
mvg
Marco

Huup

;D

Maar mooi ende leuk issie wel, Marco! Onze fantasie gaat gewoon met t ding op de loop, dat is t.   :angel:

Pauldg

Goede tip van die andere kits van Heller. Een mooi plan zou bijvoorbeeld een jaren '50/60 autotransportwagen zijn in nul beladen met DS kitjes. Hoef ik ze ook niet te vervuilen. Eerder een extra laagje glimmende vernis  ;)
Boomshanka!

Pauldg

Boomshanka!