Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

Wie weet een mooi kitje in H0 van een timmer werkplaats?

in Al het andere!

Gestart door Ronald Halma, 16 juni 2023 18:25

Vorige topic - Volgende topic

hervé

Ronald Halma

Dank voor de tip. Vind die weer net niet wat ik voor mij zie ;)

MOVisser

Deze heb ik opgeduikeld.
Radmakerij t Woold  Openluchtmuseum.

Is leuk voor "onze" bouwpakketten uitgave/assortiment en had ik ook al als alternatief van het BNLS Tolhuisje.
En deels al uitgewerkt.

Met referentie naar mijn PB van eergisteren.

Ronald Visser

Je kunt me vinden op diverse treinenbeurzen. Zaterdag Houten 24 aug sta ik er weer. Ook met N-schaal.

Ronald Halma

Da's vlakbij  ;D Woold is Winterswijk en op 10 minuten rijden afstand. Maar het is niet wat ik in mijn hoofd heb. Kom er straks op terug, ben bezig met de beschikbare ruimte te inventariseren ;)

Ronald Halma

Citaat van: Eric B op 16 juni 2023 21:50
Vollmer 3684 een optie Ronald?

Uiteindelijk vannacht (werk) deze besteld  :)

Wilde eerst via Ebay kopen maar daar gaf de Spaanse shop geen verzendkosten aan. Ook kon ik geen contact opnemen vanwege de hoge aantal berichten die zij schijnbaar krijgen. Dusch; een zoektochtje op internet en..... daar kom ik dezelfde shop tegen! 17 euro, 8 euro verzending. Kan het? Ja! Besteld en voor 25 euri's klaar waar ik bij veel Duitse winkels/shops rond de 22 tot 24 euro voor de kit kwijt bn en nog eens 14 tot 19 euro verzendkosten.

Even afwachten of het lukt maar ik heb er wel vertrouwen in  :) Vind de kit wel passend voor pa, het is een huis met een werkplaats er aan. Beetje zoals hij het had :)

Dank allen voor het meedenken! En @Ronald Visser. jou aanbod blijft staan ;)