Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

Koninklijke trein met pensioen

in Grootspoor

Gestart door Rick, 15 juni 2023 15:33

Vorige topic - Volgende topic

spoorijzer

Citaat van: Pauldg op  9 juli 2024 16:12
Off topic: dit ligt niet altijd aan de belangstelling. Zo heb ik mij een maand geleden opgegeven als vrijwilliger voor het HOVM via de website. Alleen leest niemand natuurlijk die inbox uit. Ja, zo blijft de schaarste bestaan.  ;)

Nee, soms zitten de meest basale dingen in de weg..... Ik zou zeggen, probeer aan te houden of gewoon eens langs te gaan. Dat werkt vaak het beste. Veel van onze nieuwe medewerkers komen gewoon eens aan of nodigen we uit na digitaal contact.

Groeten,
Rogier

Thom

Citaat van: Jeroen Vreeken op  9 juli 2024 11:14
Wordt dit rijtuig dan een statisch object in het museum?

Want als het rijvaardig gehouden wordt, dan gaan alle 'revisie is te duur' argumenten niet echt op. Hooguit dat het uit een ander potje moet komen en door vrijwilligers gedaan wordt. Maar die onderdelen zijn dan nog steeds een probleem.
Bij het museum word een onderhoudsplan anders geschreven, dan NS hanteert.

Daar moeten treinen vele kilometers rijden met een ontzettend hoge betrouwbaarheid, dat is bij een museale inzet natuurlijk anders en daar is een onderhoudsplan ook op aangepast.

Pauldg

Citaat van: spoorijzer op 10 juli 2024 09:28

Nee, soms zitten de meest basale dingen in de weg..... Ik zou zeggen, probeer aan te houden of gewoon eens langs te gaan. Dat werkt vaak het beste. Veel van onze nieuwe medewerkers komen gewoon eens aan of nodigen we uit na digitaal contact.

Groeten,
Rogier

Ik ga binnenkort inderdaad maar eens langs. Dat lijkt mij praktischer. Ik wil toch de Brusselse PCC een keer van dichtbij bekijken  :)
Boomshanka!

spoorijzer

Goed plan en 2 vliegen in 1 klap  (y).