Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

Priegelwerk

in Al het andere!

Gestart door robschuurhof, 1 maart 2023 17:53

Vorige topic - Volgende topic

robschuurhof

Gm
Weekend geknutseld aan preiserfiguren. In een set ongeverfde figuren bevinden zich 12 fietsen en mensjes met trapbewegingen....
Dus verven, losse armpjes aan stuurtjes lijmen en stuurtjes aan de fietsen bevestigen.
Fröbelen, maar dan heb je ook wat!
(Bij Preiser kant en klaar heel veel geld)
Gr Rob

eichddraig

Heb je ook het artikelnummer?
Overigens mooi gedaan  (y)
gr. Ed

NL-modelspoor

Preiser 16337  :-X. Preiser was zijn tijd wel ver vooruit. Elke fiets heeft al een 'accu'pakket op de bagagedrager.
Johan

robschuurhof

Nr 16337 klopt helemaal
120 stuks om aan te werken, haha

RBlok

Nog priegeliger:
Fietsertjes van Magnorail. Met bewegende heup- en kniegewrichten. Voordat je dat mooi werkend hebt. Oef... Is wel heel mooi.

robschuurhof

Vandaag bezig geweest met nog een Preiser doosje; 16348. Vertaald bij de goederenloods als titel. Enkele jaren terug heeft ook Menno daarvan het resultaat getoond.
Het leuke is dat de figuren "in aktie" zijn voor levendige scenes. Echt fraai! Wel wat priegelwerk met in elkaar zetten, maar dan heb je ook wat.

Gr Rob

RBlok

Mooi gedaan!
Om scenery mooi mat te krijgen spray ik zuinig een laatste laag Vallejo matte blanke lak (uit een spuitbus).

Rian

robschuurhof

robschuurhof

Goedenavond
Lang niets laten horen door andere beigheden, maar nu weer terug!
Nadat ik vorig jaar preiser fietsen heb laten zien ben ik nu eindelijk toegekomen aan de fietsen en figuren van Ronald Visser. Veel verfwerk op een paar mm. Ronald levert mooie fietsen en de figuren passen bijna altijd perfect op de fietsen. Ben blij dat ik nu weer 14! fietsen met figuren erbij heb. Auto's zijn genoeg te krijgen, fietsen zijn zeldzamer....

Rob Schuurhof