Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

Fotowedstrijd: diversiteit op het spoor

in Fotowedstrijd

Gestart door Bob R., 5 februari 2023 10:31

Vorige topic - Volgende topic

HuubvG

Citaat van: MOVisser op  5 februari 2023 13:41
Ik doe weer mee.

Ronald Visser

O ja?  :laugh:

Hint aan de heren Bob R. en R. Visser.  ;)
Oude Fleischmann treinen vanaf 1962, Train Jaune vanaf 2002 en nog wat knutselplannen

Bob R.

Citaat van: hrp op 18 februari 2023 10:19
:)  Tot wanneer duurt de inzendingstermijn, Bob?
1 maart

Rody v. G.

Wanneer diverse interessegebieden samen komen blijkt ook schaal relatief te zijn.
Vr. groeten,
Bob

MOVisser

1 maart.

Dus nog tijd genoeg..... :angel:

Ronald Visser
Je kunt me vinden op diverse treinenbeurzen. Zaterdag Houten 24 aug sta ik er weer. Ook met N-schaal.

HuubvG

Oude Fleischmann treinen vanaf 1962, Train Jaune vanaf 2002 en nog wat knutselplannen

Cc72000

Grtz Diederik.
N spoor Frankrijk www.AFAN.fr

Edsko Hekman

Bob R.

Nieuwe deelnemer: Jan Kuijper

Onze k.kinderen 6/16 jr.vinden modelspoortreinen leuk.
Opa moest maar een dubbeldekker kopen. "Daar zit ik in".
k.zoon van 6 jr. reist per trein met zijn ouders naar div. musea.
Onaf is mijn diorama Spui Den Haag 1962 waarbij huizenrij dominant zijn.
Omgevings momenten en details al reeds aanwezig (zie ook bijg. foto).
"Plemp maar op een plank, opa", bewijs geleverd dat de 16 jarige verdeeld genoegen heeft aan treinen.

Vr. groeten,
Bob

HuubvG

Citaat van: Edsko Hekman op 19 februari 2023 13:27
Gaaf! :)
Dat gaat zeker de uitslag beïnvloeden, je wordt bedankt namens de overige deelnemers.  :-X

René 4312

Waarom gaat dit de uitslag beïnvloeden? Ik stem op de foto die ik het mooist vind, dat hoeft niet de foto te zijn die Edsko gaaf vindt.
René

HuubvG

Verkeerde smiley gekozen, het was bedoeld als een luchtig grapje en niet om serieus op in te gaan.   ;D

Bob R.

En weer een inzending:

Jeroen Water

SNCF CMR is een afdeling binnen de SNCF die overbrengingsritten van reizigersmaterieel verzorgd. Op 31 juli 2018 brachten de SNCF CMR diesellocomotieven BB 67613 + BB 67614 de oudgediende elektrische locs BB 8252 + BB 8240 + BB 8122 + BB 8194 over vanuit Villeneuve-Saint-Georges naar Culoz, waar de vier locomotieven gesloopt zullen worden. De 6 Corailrijtuigen rijden mee als remwagens. De foto werd gemaakt te Le Villars.
Vr. groeten,
Bob

Bob R.

Mass am See

Gisteren in Utrecht Bas en ik komen net uit de SLT 2609 en we hebben de trein en bussen op 1 foto gezet .
Vr. groeten,
Bob

Bob R.

Caspar Rutten

Diversiteit uit het verleden
Vr. groeten,
Bob

Bob R.

Vr. groeten,
Bob

Bob R.

Vr. groeten,