Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

Roco 2023

in H0

Gestart door Rick, 4 januari 2023 19:04

Vorige topic - Volgende topic

Wilma1970

De ICK rijtuigen hebben trouwens een snelle levertijdsverandering gekregen van  Q1 2023 in de folder naar QIV 2023 op de website van ROCO

KNed

Citaat van: Eric B op 10 januari 2023 15:32
Ik denk dat jij gelijk hebt en de gegevens op NL inModel niet kloppen, de 63164 komt namelijk ook niet voor in het archief van Roco zelf.

Dit model is blijkbaar nooit uitgebracht. Aangekondigd in 2015, doorgeschoven naar 2017 en daarna niets meer.
Ik zal ze op NLinModel markeren als "geannuleerd".

En de gegevens op NLinModel kloppen wel :), want ook geannuleerde modellen laat ik erop staan. Alleen had dit model nog geen vermelding of deze aangekondigd/uitgebracht/geannuleerd was.

Koen
H0: Periode: 1980-heden, vooral NL, 3-rail digitaal | LGB
Beheerder van: NL in Model | modelspooradressen | Marklin dipswitch

Eric B

Dat bedoelde ik ook met "niet kloppen" Koen, de vermeldingen bij nooit uitgebrachte/geannuleerde modellen waren me al een keer opgevallen namelijk :)
Fotodijkje en fotodiorama
Obdam
Als alles meeloopt hebben we morgen een optocht.

ex44

Interessant, die restauratiewagen in POP-kleuren...

Silvolde

Jan, ik zet 'm straks keurig naast mijn Ade exemplaar.

En nu nog maar wachten op het pop-snackbarrijtuig van ACME.....

Gr, Rob

Martijn193

Citaat van: Daan! op 10 januari 2023 21:06
Waarom niet gewoon blij zijn met wat er allemaal wordt uitgebracht?

Volgens mij mis ik de ironie  ;)

Maar alla, de railadventure lok vind ik wel wat. De volker wellicht ook en de rrf.....
Martijn, Voorzitter Beneluxspoor

Chris2412

Goh....geen aankondiging van een koploper.....
De beste manier om een trein te halen is om de vorige net te missen

Menno 1846

Wel een Volkertje en een Rail Adventure versie...
Mis de Strukton versie in het rijtje  :-\

Gr. Menno(1846)
Er gaat niets boven een Eminent 310 🎹🎶

KNed

Ze moeten volgend jaar ook nog wat uit te brengen hebben...  :)

Koen
H0: Periode: 1980-heden, vooral NL, 3-rail digitaal | LGB
Beheerder van: NL in Model | modelspooradressen | Marklin dipswitch

Wilma1970

Citaat van: Daan! op 10 januari 2023 21:06
Waarom niet gewoon blij zijn met wat er allemaal wordt uitgebracht? Best een hoop Nederlandse nieuwtjes. En er komt uiteraard nog zomernieuws.

Waarom zou ik blij zijn? Er komt geen 1700/1800 en daar ben ik niet blij mee, vind het juist ronduit apart dat er op dit moment meer kleur varianten van de nieuwe 1600 zijn dan van de NS loc, waarom dit jaar 2 kleurvarianten en niet 1 NS loc en 1 kleur variant. Helemaal nu ROCO ook de ICK rijtuigen weer uit brengt dan zou je toch verwachten dat daar een passende 1700/1800 loc bij komt .... In de rest van de folder hebben ze dat meestal wel gedaan loc met bijpassende rijtuigen.

4020 281-4

Je kunt je ergernissen ook via het contactformulier aan de betreffende fabrikant doorgeven.
Met vriendelijke groet, Christiaan

wke

Niet zoveel van Roco voor mij dit jaar. En da's maar goed ook, heb al genoeg dat nog in de planning staat  ;D

Heb wel alvast een reservering gezet op de Volker en RailAdventure 1600's. Die passen mooi in m'n verzameling.
Groeten, Wouter.

Rondje_HO

Nou dat wordt best nog moeilijk kiezen voor modern NL rijders. Persoonlijk vind ik het wel leuk dat de DB Cargo "Das ist grün" Vectron opnieuw uitgebracht wordt, en de Railpool 186 is ook mooi!  (y)  En natuurlijk de RRF 189  ;)

https://www.flickr.com/search/?text=186%20295

wibi

Goed, van RailAdventure niet alleen een mooie lok,
Bij een collega uit Göppingen komen er twee koppelwagens in een set
Nr 48030.002, de magische dertien heeft deze dan op voorraad

Fritsprt

Die set met Railadventurekoppelwagens ligt al in de winkels en is bij Märklin reeds uitverkocht.
Groet Frits