Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

Testbericht: het is bekend dat de zoekfunctie nog niet perfect werkt, er moet een  nieuwe index opgebouwd worden.

Roco 2023

in H0

Gestart door Rick, 4 januari 2023 19:04

Vorige topic - Volgende topic

Railhopper

Die Nightjet stam erg gaaf NS Vectron er voor en gaan !

Daan!

Gewoon wachten tot ze hier ingezet gaan worden. Dan komt Roco vast met een heruitgave met Nederlandse bestemming.

Falcon10

Allemaal fijn.
1 nadeel : kostelijk grap als je de verschillende sets wil hebben  ;D

Daan!

Link

Roco heeft de Traxx uitgebracht voor NS. Op de foto's lijkt het dat het grijs op de kop lichter is dan de eerdere versie(s).

Sicco Dierdorp

Je linkt naar een model van Kiss in een schaal waar Roco niets mee doet....  ;D

Daan!

Ik zie het, maar ik krijg wel foto's van de Traxx  ???
Edit: maar even wachten dan op meer foto's.

Sicco Dierdorp

Ja die van Kiss, niet van Roco. Hoe kom jij nou op Roco?

Daan!

Modeltreinstore heeft gewoon de link/tekst niet goed staan. Daarom gaat het mis.
Zie ook hier. Op rij twee staat de Traxx als foto, maar de Kiss als tekst en een prijs van een kleine €3700.

Sicco Dierdorp

Ja dat IS ook een Kiss model, schaal 1, voor dat geld. Ik snap nog steeds niet waar je Roco vandaan haalt. Of snap ik je nou niet??

Daan!

Oh nu zie ik het. De verwarring is ontstaan omdat ik op Facebook een bericht van KH zag met twee locs, waarbij stond "nieuwe locs van Roco en Kiss". Daar stond een afbeelding bij van een Traxx en een rode T478. Dus ik heb gedacht dat de Roco de Traxx was en de T478 de Kiss. Maar blijkbaar zit ik daar dus mee goed mis.  :-[

Chris

De analoge Plan V modellen zijn onderweg naar de winkels.  63138

Ben

Dat zijn dan vast en zeker de versies waarop de naad niet zichtbaar is.  ;)

harmjong

Roco nr. is 63138

Chris

Ja, leesbril niet op, krijg je dat.

Dank, ik heb het aangepast.

4020 281-4

Citaat van: Daan! op 21 april 2023 19:03
Link

Roco heeft de Traxx uitgebracht voor NS. Op de foto's lijkt het dat het grijs op de kop lichter is dan de eerdere versie(s).

Nu is er wel een plaatje beschikbaar van het model.

Bron: Roco
Met vriendelijke groet, Christiaan